lördag 18 september 2010

Aktuell Skuld 18:e Sept 2010

Min aktuella skuld den 18:e sept 2010 är:
80, 296. 85 kr

Jag ska göra allt jag kan för att få bort GE Money Bank i slutet av september, men jag lovar ingenting ;) Nu när de stora lån/krediter är kvar, kommer farten att minska och det kommer att bli lite segt men det visste vi eller hur? Det är detta som händer då de stora skulder inte är de med högst ränta, men det som är bra med metoden är att varje krona som nu blir över som annars skulle gå till de små skulder nu kommer att hamna på de stora. Men vi glömmer en sak!

Imorgon är det den 19:e september! Visst det är val och så men mina betalningsanmärkningar försvinner! =) Jag kommer att lägga upp en bild på hur det ser ut när anmärkningar försvinner från minuc, jag hoppas de försvinner automatiskt imorgon men annars får vi vänta tills på måndag.

Glöm inte att rösta!

Vi ses!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar