fredag 11 juni 2010

R.I.P La Redoute

"In the Kamigata area, they have a sort of tiered lunchbox
they use for a single day when flower viewing.
Upon returning, they throw them away, trampling them underfoot...


The end is important in all things."
(Hagakure)


Så här ser Mitt La Redoute Konto ut ikväll =)
Kreditgräns: 10 000 kr
Kvar att handla för: 10 000 kr
Aktuell skuld: 0,00 kr.

Texten "Att betala" betyder det jag ska betala om jag skulle köpa något på faktura ännu en gång. 80 kr skulle vara det lägsta jag skulle kunna betala.
Men sorry La Redoute, det lär nog dröja ett tag tills ni får en krona från mig. Som sagt så minns jag inte ens vad jag köpt från La Redoute =/ Men det kanske kändes bra just då, men år 2010 sitter jag och bloggar om skulden, så nej, det var absolut inte värt det.

Passar på att ändra på den aktuella skulden från 93 004. 21 kr till 91, 154.21!

Nu ska jag sova och drömma sött =) I mina drömmar är jag redan skuldfri....

God natt!

3 kommentarer:

  1. One Down! Four to go!

    SvaraRadera
  2. Oh yes =)
    Lönen kommer den 24:e för mig denna månad, så det är bara 8 dagar kvar =) sen ska jag försöka amortera så myket som möjligt på Multicard utan att jag behöver leva på bröd och vatten =) Men Multicard-planen är två avbetalningar max 3 sen är den skulden borta också =)

    SvaraRadera
  3. Härligt att se!
    Följer din blogg och har gjort det ett tag nu. Fortsätt kämpa, du gör ett kanonjobb.

    SvaraRadera