tisdag 22 mars 2011

Dags Att Deklarera!

Jag deklarerade idag och fick se hur mycket jag ska få tillbaka i skatt.
Läs och häpna :)
7 990 kr!
Jag deklarerade via skatteverkets hemsida med BankID.

Otroligt! Jag minns hur jag förra året satt och kollade på klockan sekund efter sekund tills dess att pengarna fanns på kontot! haha det är en stoooor skillnad på min spenderingsplan idag jämfört med hur den såg ut för ett år sedan! Otroligt hur snabbt tiden kan gå och ännu mer otroligt är faktumet att jag "The Slave nr 1" kommer att bli skuldfri en vacker sommardag nästa år =)
Jag tror jag kommer att lägga in minst 4 000kr på WK när skatten kommer!

Har även fått några dagars jobb som ekonomiassistent vecka 25-30, sommarvikarier behövs också inom vården och där har jag också sökt, så jag hoppas på mycket jobb i sommar!
Men jag blir inte grinig för att jag ska jobba när solen skiner, tvärtom! eftersom jag jobbar med en lättare "ryggsäck" vet jag att innehållet i den blir mindre och mindre för varje dag som jag arbetar "under solen" =)
Jag ska bli fri!

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar