fredag 23 april 2010

Jag Följer Planen 2

Så här ser mitt La Redoute konto ut idag.

Ni ser att jag inte kunde amortera
1, 200.00 kr som jag hade planerat men jag lyckades med två amorteringar, en på 200.00 kr och en på 800.00 kr. Som blir då
1, 000. 00 kr! Tack vare att min sambo sponsrade mig med 500 kr denna månad =) *God Bless You*

Lägg märke till min aktuella skuld:
4, 473. 68 kr!

Skuldhistoriken på La Redoute har sett ut så här:

Januari: 9, 029. 25 kr
Februari: 7, 762. 10 kr
Mars: 6, 555. 80 kr
April: 5, 473. 68 kr
Maj: 4, 473. 68 kr

Med ränta kommer skulden i slutet av maj att bli
4, 586. 38 kr. Jag har nu över fem tusen kronor att shoppa för! Läste någonstans att vårmodet för killar är chinos med tunna skjortor! Jag säger bara: Överkonsumtion överkonsumtion here I come! haha Aldrig mer.

Enligt min plan skulle sista betalning ske i slutet av juni, men jag ska göra allt jag kan för att kunna betala av La Redoute redan om fyra och en halv vecka! (nej inte med SMS-lån)
Japp! Jag vill alltså betala av i slutet av maj och inte i slutet av juni! Alltså kommer jag att ha betalat över 9, 000. 00 kr6 månader! Samtidigt som jag haft andra lån och krediter att amortera på med en inkomst på c a 9 000 kr i månaden minus hyra, mat etc.
Jag säger så här, när jag är skuldfri, tänker jag spara 9 000 kr på sex månader och använda dessa till en eller två veckors välförtjänt semester till något varmt land, jag kanske skickar ett vykort =)

I juni ska jag betala av Multicard samt förhoppningsvis GE Moneybank, om allting går enligt planerna.

Den aktuella skulden kommer att uppdateras på måndag eller tisdag.

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar