torsdag 15 april 2010

Mycket På G

Märkte att det var några dagar sedan jag skrev något så här kommer en liten update.

De senaste två veckorna har jag haft fullt upp med skolan, japp jag måste också skriva tentor, så jag har läst och läst kurslitteratur om och om igen då jag inte har fotografiskt minne. Jag har även börjat läsa gamla böcker som jag läst tidigare som kan vara till intresse för er som följer bloggen. Vi har nog alla läst många böcker i ämnet privatekonomi, så det skulle vara kul att se vilka böcker vi har "gemensamt". Första bokrecensionen kommer att dyka upp här så småningom.

Där fick ni lite info om vad som hänt under dagarna, jag måste dock erkänna att det känns väldigt segt nu när man har en plan att följa. Det går upp och ner precis som allting annat i livet. Vissa dagar vill man bara skita i allt, jag är ärlig när jag säger detta. Ibland känns det som om det tar för lång tid att bli skuldfri! Men vi får inte ge upp! Vi har förklarat krig till skulderna!
Min nästa Spenderingsplan kommer att se väldig dyster ut. Jag kommer sammanlagt om allt går bra att ha hela 15,00 kr kvar att spendera på vad jag vill!

Yes!!! haha

En sak till, La Redoute har höjt min månadsränta (säkert alla andras också) från ca 2, 43 % till ca 2, 52 %! Gör det någon skillnad? Kom igen! Du vet bättre =)

Vi Ses!

4 kommentarer:

  1. Detta fixar du! :) 15 :- räcker ju till 3 korvar på ikea :) Mycket nöje ;) :)

    SvaraRadera
  2. Ja, ibland kanns det helt at helvete. men kampa pa. Du ligger i krig!
    Keep up the good work.

    SvaraRadera
  3. Fortsätt kämpa, det kanske känns segt just nu men Rom byggdes inte på en dag.

    SvaraRadera
  4. Tack för all uppmuntran! Det behövs verkligen just nu. Jag vet inte varför men just denna månad har det känts väldigt tungt.
    Tack för tipset om Ikea-korvarna! Haha lät bra det där!
    Nu vart man glad igen!
    Tack!

    SvaraRadera