lördag 8 maj 2010

Ingen Loppis För En Slav

När jag ser på avsnitten på lyxfällan börjar jag tänka "hmm undrar om jag inte har något jag kan sälja"...

För det första så är loppis det värsta jag vet! Jag har kanske varit på två eller max tre loppisar i mitt liv och de var alla i sällskap med en förälder och innan jag var 13 år gammal.
Därför skulle jag nog föredra Blocket.
För det andra, tro det eller ej men jag har ingenting att sälja! Jag har varit nere i källaren och kollat, där finns det en hel massa papper t ex, gamla skolarbeten, ett badkar som förra hyresgästerna tagit ner, en trasig kontorstol som vi inte har slängt på grund av lathet, och några gamla VHS.

Enligt en annons på Blocket är varje svenssons källare värd 20 000 kr plus!

Inte min källare iallafall =/
Jag kan inte sälja bilen eftersom den faktiskt inte är min för att börja med =)
Gamla kläder? de är de enda jag har!
Hade jag en båt eller en bil och var polare med TV3's crew som följde med och skaffade schyssta deals med bilhandlare etc så skulle det kännas nice alltså =)
Tillbaka till verkligheten...
Jag ska gå igenom saker som jag har hemma imorgon och se om det finns något jag kan sälja för minst 300 kr.

Ni får veta hur det gick imorgon.


Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar