måndag 22 mars 2010

Får Du Någon Cash?

Imorgon tisdag den 23:e mars 2010 kan man logga in med t ex Bank-ID på skatteverkets hemsida mellan 07:00 på morgonen till 03:00 på natten för att kunna se om man får tillbaka något på skatten!

Jag har loggat in idag och JAG kan kolla mina uppgifter redan nu!!!DU kanske också kan! Gå och kolla NU!

Jag var orolig för hur jag skulle klara maj månaden då jag enbart får
4 500 från CSN och mina fasta utgifter uppgår till ca 10 000kr. (jag har dock sparat till denna månad), men juni var fortfarande ett frågetecken.

Men nu kan jag se att jag kommer att få lite extra $ till juni, innan midsommar får jag 8 500kr!
Mina fasta utgifter ligger på c a 10 000kr. som sagt så nu får jag se till att skaffa lite extra $ vid sidan om =) Men det känns väldigt bra att få veta detta! Jag trodde på max 2 000 eller 3 000kr, men visste att jag betalat mycket ränta, avdragsgill pensionsparande osv. Hoppas juni går bra, juli är en annan femma...

Men gå o kolla nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar