måndag 29 mars 2010

Aktuell Skuld 29:e mars 2010

Nu har det gått en månad sedan bloggen startade. Passar rätt så bra att uppdatera den aktuella skulden.

Så här ser den ut idag den 29:e mars 2010

Aktuell Skuld: 99, 338. 46 kr

Det är en bit kvar, men känslan av att veta att skulden krymper och krymper för varje månad går inte att beskriva. Tidigare har skulden bara blivit större och större, ibland så pass stor att man inte ville veta beloppet. Ibland har jag tänkt för mig själv: "tänk om jag vetat det jag vet idag när jag var 18, tänk om jag hade tänkt som jag tänker nu när det behövdes som mest för längesen".
Jag vet att många av oss skuldsatta kan drabbas av liknande tankar, och jag ber er att sluta tänka så på en gång! Vi lever inte i dåtiden, vi lever i nuet!
Jag önskar absolut att jag vetat det jag idag vet när jag var 18, självklart, men samtidigt vet jag att jag kommer aldrig att vara lika ung som jag är just nu! Aldrig!
Så påminn dig själv om detta, du kommer aldrig att vara lika ung som du är just nu! Så det är bara att börja!


Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar